آموزش علم رباتیک

در این وبلاگ مطالبی آموزشی در مورد ساخت ربات و اخبار مسابقات رباتیک خواهیم داشت!

آموزش علم رباتیک

در این وبلاگ مطالبی آموزشی در مورد ساخت ربات و اخبار مسابقات رباتیک خواهیم داشت!

ارتباط با ما !

سلام ...

بالاخره از شمال برگشتیم و دوباره کار  بلاگیدن شروع کردیم

اول از همه از  دوستانی کامنت هاشون به ما خیلی لطف کردن کمال تشکر رو دارم .

جون که دیدم یه عده از دوستان سوال فنی دارن و منم وقت نداشتم برای همه یکی یکی میل بزنم  این پست رو گذاشتم. ای میل من :

 

kia_junior_2005@yahoo.com

دوستان می تونین به این آدرس میل یا IM بزنین ... (حتما پاسخ خواهم داد -البته از راه IM )

امیدوارم همیشه پیروز و سر بلند باشید ...

 

نظرات 17 + ارسال نظر
علی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.iranyforum.co.sr

سلام
من می خواستم در خواست کنم به سایت من http://www.iranyforum.co.sr بیایی و اگر خوشت اومد ودیریت انجمن الکترونیک رو به اهده بگیری.

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام
خیلی وبلاگ جالب و خوبی داری من که خیلی خوشم اومد

سید حسن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ http://mobtaker2.blogfa.com

ابتکارات یک جوان ایرانی در زمینه الکترونیک در وبلاگ mobtaker2.blogfa.com
فروش ویژه مدارات فرستنده و گیرنده رادیوئی و مادون قرمز با تعداد کانال های متنوع و برد زیاد
فروش ویژه مدارات فلزیاب با برد ۱ و ۲ متر

alielec سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.microlearn.co.sr

سلام من مدیر انجمن های تخصصی میکرولرن هستم
شما می تونید برای پاسخ به سوالات دوستان در این
انجمن فعالیت کنید .
ابتدا به سایت http://www.microlearn.co.sr وارد شوید بعد
عضوشوید در صورتی که ارسال ها یه شما به ۳۰ برسد رای گیری می کنیم سپس اگر رای اوردید مدیر انجمن روبات یا
دیگر انجمن ها می شوید
متشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام من مدیر انجمن های تخصصی میکرولرن هستم
شما می تونید برای پاسخ به سوالات دوستان در این
انجمن فعالیت کنید .
ابتدا به سایت http://www.microlearn.co.sr وارد شوید بعد
عضوشوید در صورتی که ارسال ها یه شما به ۳۰ برسد رای گیری می کنیم سپس اگر رای اوردید مدیر انجمن روبات یا
دیگر انجمن ها می شوید
متشکر

محمد چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ

hello.please get me the information about de-minind robotic.because i get the robotic project of my univercity,but i have not great information about it.

black شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ

ببین یک کاری کن این عکس ها رو بتونیم ببینیمبعدش هم خیلی وقته بروز نکردی.

microlearn شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ق.ظ http://microlearn.co.sr

سلام ببین کیا حالا منتظر دستهای سبز توییم قولاتو فراموش نکن.

امیر شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ

با عرض سلام خدمت شما

تشکر میکنم از وبلاگ بسیار زیبایی که دارین
من میخواستم میکروکنترلر ۸۰۵۱یاد بگیرم اگر من را یاری یا راهنمایی کنید ممنون می شوم (متشکرم)

وحید شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.vahidfar19.blogfa.com

سلام
خسته نباشین سایت باهالیه...
فقط هر از چند گاهی نکات ریزکاری هم که بگی توپ توپ میشه!

خانی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ http://abba1.org

وبلاگ جالبی دارید تقاضای تبادل لینک دارم ضمنا من به شما لینک دادم
ادرس لینک شما
http://www.khani.abba1.org/ftopicp-38.html#38

علیرضا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

آقا من هم دوست دارم در رابطه با روباتیک چیزس یاد بگیرم رشته تحصیلیمیم هم کامپیوتر لطفا راهنمهیم کنید

پیروز دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام خدمت شما
خواستم به اطلاع شما برسونم که مسابقات رباتهای مسیریاب در تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۸۵ در دانشگاه شمال آمل برگذار میشود.
به اطلاع دوستان دیگر برسانید.
ممنونم

امین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام می خواستم اگه بشه یه کم بیشتر توضیح بده
با تشکر وبلاگ خوبی داری

پارسا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.bia2linkeman.mihanblog.com/linkdaily/new

سلام.یه پیشنهاد برات دارم.ببین من کاپیتان گروه رباتیک پارس هستم.خیلی دوست دارم یه روز وقت کنم که یه سایت ربوتیک توپ بزنم و چون هدفم ترویج علم هست یه چیز کوچیکی برای اون دنیام هم باشه.حالا به هر حال عواملی مثل کنکور و نهایی و... دست به دست هم داده تا نتونم.چند روز پیش وقتی رفتیم تو مسابقات اصفهان مردم تو راه یه جوری در مورد ربات حرف میزدند که واقعا ناراحت شدم،یعنی هیچ اطلاعاتی ندارند.زیاد حرف نمیزنم فقط بگم تصمیم گرفتم که چون زیاد وقت ندارم فعلا یه واسطه باشم.من یه دایکتوری از اسامی یا سایت های رباتیک دارم جکع میکنم و میخوام یه چیز جدید بسازم نه لینک باکس نه دایکتوری و موتور جستجو و...هر کسی هم نمیتونه توش عضو بشه و لینک بده.سعی میکنم براش محوطه ی مدیریت هم بسازم.الان تو لازم نیست هیچ کاری بکنی فقط اگه هستی که یه ذره ربات رو پیشرفت بدیم یه یا علی بگو و فقط به ادرسی که بهت دادم از طریق نظرات ادرس سایتت و عنوان سایتت و یه عکس از سایتت یا هر چی خواستی(ادرس اپلود تصویر)رو بهم بده.احتمالا روز اول یا دوم عید افتتاحیه ی سایت هست اون وقت میام خبرت میکنم که کد رو برداری و هر جا دوست داشتی بذاری.میخوام هر کی اومد تو سایتت تو 100عنوان دیگه هم بره و سایتت یه جوری به عنوان مرجع باشه.سعی میکنم یه چیز حرفه ای درست کنم،البته با کمک شما.در ضمن به تو و چند تا دیگه فقط چنین امکانی میدم.هر موقع درست شد میبینی قسمتی به عنوان ارسال لینک نداره.یعنی مخصوص خودمونه.اگه تو خواستی میتونی به کسی دعوت نامه بدی.ببخشید زیادی حرف زدم.
به امید اشنایی بیشتر.
یا حق

وحید عرفانی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://aradrobo.com


بسمه تعالی
شرکت فنی ومهندسی صنایع هدفمند آراد به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان رباتهای آموزشی در کشور آمادگی خود را جهت پذیرش نیروهای فعال در زمینه همکاری در قالب نمایندگی اعلام می دارد.
فعالیت اصلی شرکت در زمینه تولید رباتهای کمک آموزشی و آموزش رباتیک در بین دانش آموزان تمامی مقاطع بوده و بعد از آموزش طراحی وساخت انواع رباتهای مسابقه ای آنها را در مسیر اختراع و جشنواره خوارزمی هدایت می نماید و همچنین توانسته ارتباط مناسبی را جهت حضور آموزشی دانش آموزان در صنعت داشته باشد.
رسالت ما این است که در صنعت تولید انواع روبات و مدارات الکترونیک همواره رشد روزافزون داشته و از طریق افزایش توانائیهای علمی و فنی کارکنان، ضمن کاهش وابستگی به خارج و توجه به حفظ محیط زیست ، محصولات با کیفیت برتر تولید نموده ، رضایت مشتریان و رفاه کارکنان فهیم و سخت کوش خود را فراهم نمائیم در این راستا خط مشی شرکت به شرح زیر تعیین شده است؛
1-زمینه سازی در جهت رشد و ارتقا پرسنل به منظور توسعه فرهنگ کیفیت و مشارکت موثرکارکنان و افزایش بهره وری
2- افزایش میزان خلاقیت در دانش آموزان و شرکت در جشنواره های مختلف بالاخص جشنواره خوارزمی
3- افزایش بار علمی جوانان و نوجوانان در زمینه هوشمند سازی
4- تمرکز بر اجرایی نمودن خواسته مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان
5-افزایش میزان ثبت اختراع در میان دانش آموزان
عمده فعالیت شرکت در کانون ها ، پژوهشسراها ، مراکز سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و سایر مراکز آموزشی فعال در سطح کشور می باشد.
امیدواریم با همکاری شما بتوانیم افراد مناسب را در این زمینه انتخاب نماییم.
شماره تماس : 09158087919
www.aradrobo.com
Email : aradrobo3@yahoo.com
شرایط اصلی نیروی انسانی در جهت همکاری و در قالب نمایندگی فروش و آموزش:
1-نیروی استخدامی و یا حق التدریس آموزش و پرورش و یا از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی
اولویت ها:
1-کارت پایان خدمت ویژه آقایان
2-بومی منطقه
3-تاهل
4-فرزندان فرهنگیان و پرسنل سپاه و بسیج
لازم به ذکر است درآمد دریافتی نمایندگان شرکت متناسب با فعالیت نمایندگی ها بوده و به صورت تجربی بالای 600000تومان می باشد.
در مورد مسئله بیمه نمایندگان شرکت شرایطی دارد که در زمان قرارداد به اطلاع نمایندگان خواهد رساند.
محل اصلی فعالیت نمایندگان در شهر خودشان و شهرهای اطراف که در مجوز آنها قید خواهد گردید بود.
هزینه مربوط به کاریابی از سوی شرکت پرداخت خواهد گردید.

مهندس وحید عرفانی
مسئول نمایندگی های شرکت آراد

حسن دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:49 ب.ظ http://iranblog1.blog.ir

جالب بود. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد