آموزش علم رباتیک

در این وبلاگ مطالبی آموزشی در مورد ساخت ربات و اخبار مسابقات رباتیک خواهیم داشت!

آموزش علم رباتیک

در این وبلاگ مطالبی آموزشی در مورد ساخت ربات و اخبار مسابقات رباتیک خواهیم داشت!

سلام !!

این وبلاگ دومین صفحه از مجموعه وبلاگ های منه .

فکر کنم عنوان صفحه به اندازه کافی بیانگر موضوعش باشه.

یه مقدار هم دیر دیر آپدیت می شه.

موفق و موید باشید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ربات ساخته نشده دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام به تمام صفحات وبلاگتون سر زدم راستش وقتی داشتم می خوندم علاقه مند به ساخت یا ربات شدم
فکر می کنید که بتونم با کمک مطالبی که در ای وبلاگ نوشتین بتونم یک ربات ساده بسازم
اگر بتونید با مطالب بیشتر کمکم کنید ممنون میشم
براتون آرزوی موفقیت می کنم

محمد پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

بابا ابرو هرچی روبات سازه بردی این دیگه چه روبات مسخره ایه حداقل یک روبات ۵ سنسوری با سنسور t.c.r.t.5000 با l298 میساختی مهندسسسسسسسسسسسسسسس

هیوا امینی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

باعرض سلام و خسته نباشید آقای کرباسی از کمک های زیاد شما ممنون هستم فقط اگه لطف کنید برای ایمیل شخصی خودم چند نمونه پیاده سازی کلی ربات را برایم بفرستید ممنون خواهم شد برنامه نویسی شو نیز لازم دارم
مرسی منتظر میمانم یا علی

یونس هستی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام همشهری من دانشجوی فیزیوتراپیم تصمیم دارم دستگاه های کمکی برای افراد ناتوان درست کنم اما اطلاعاتم در این زمینه صفر است میتونی بهم کمک کنی و یا حتی اگه بخوای میتونیم با هم کار کنیم ایده و نحوه ی که از کجا شروع کنم اگه تونستی جوابت رو برام میل کن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد